• Joulukuvasto 2017
  • Erotu joukosta
  • Sunwear

Toimitusehdot

                                                                             

Verkkokauppa

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
  Toimitusehdot ovat voimassa 1.5.2018 alkaen.  
 

Parempaa-annettavaa.fi

 
 

Verkkokauppa myy tuotteita pääasiassa yrityksille, mutta myös täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat ovat arvonlisäverottomia.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 
 

Tilaaminen

 
 

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 
 

Maksaminen ja maksutavat

 
 

Maksupalveluna toimii Checkout maksutavat, sisältäen maksaminen verkkopankeissa, sekä luottokortit.

Valitsemalla Checkout maksutavan kassalla hyväksyt myös Checkoutin (Checkout Finland Oy, Varastokatu 3 A, 33100 Tampere, Asiakaspalvelu: asiakaspalvelu@checkout.fi, 0800 552 010 09) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt verkkokaupan yleiset ehdot. 

 
 

TIlaus- ja maksuvahvistus

 
  Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sähköposti: asiakaspalvelu@mainoslahjateam.fi
Puhelin: +358 20 838 6200

 
 

Toimitustavat ja -kulut

 
  Toimituskulut sisältävät pakkauskulut, sekä toimituksen ovelta ovelle. Esitämme ostoskorissa kustannuksen tulevista toimituskuluista käytössä olevan toimitustavan mukaan.  
 

Toimitusaika

 
  Toimitamme tilauksia vain Suomeen. Normaalisti tilauksen käsittely kestää noin 1 - 1,5 viikkoa ja toimittaminen Schenkerin ovelta ovelle kuljetuksena 1 - 2 arkipäivää. Haja-asutusalueilla saattaa toimituksessa olla viivettä. Tuotteet omalla painatuksella saattavat kestää kauemmin, näistä vahvistamme toimitusajan erikseen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen tai kuljetusyhtiön aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan mikäli tiedossa on poikkeavia toimitusaikoja. Shopissa esitetyt varastosaldot eivät ole reaaliaikaisia. Mikäli tuote on hetkellisesti loppu varastosta, olemme tilaajaan yhteydessä ensi tilassa. Tällöin tuote voidaan sopia korvattavaksi toisella vastaavalla tai tilauksen voi perua osin tai kokonaan.

Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostilla osoitteessa: asiakaspalvelu@mainoslahjateam.fi

 
 

Palautusehdot | Lunastamaton paketti

 
 

Kuluttaja-asiakkailla on oikeus perua verkkokaupassa tekemänsä kauppa 14 päivän kuluessa tilattujen tuotteiden vastaanottamisesta. Mikäli Asiakas käyttää palautusoikeuttaan, hänen tulee tehdä peruutusilmoitus ja palauttaa tuotteet määräajan (14 päivää) kuluessa.  Palautus tapahtuu Asiakkaan kustannuksella.

Saatuaan tuotteen hyvitämme vain tuotteen hinnan Asiakkaalle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Hyvitystä varten tuotteen tulee olla myyntikuntoinen. Tuote ei voi olla asiakaskohtaisella painatuksella varustettu.

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautumiskustannukset.

 
 

Reklamaatiot

 
  Asiakkaan tulee tarkistaa saapunut toimitus mahdollisten virheiden havaitsemiseksi. Mikäli toimituksesta puuttuu tilattuja tuotteita tai toimitus on muuten virheellinen, Asiakkaan tulee ilmoittaa asiasta viinilinnashopin asikaspalveluun sähköpostitse ilman aiheetonta viivytystä.

Mikäli Asiakas on toimittanut verkkokaupalle reklamaation, verkkokaupalla on oikeus:

1) Valintansa mukaan korjata toimituksessa havaittu virhe.

2) Korjata virhe purkamalla kyseisen tuotteen kauppa ja hyvittämällä kauppahinta Asiakkaalle.

 
 

Ongelmatilanteet

 
  Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio kyseiselle kuljetusyhtiölle.